artykuł nr 1

Główny Księgowy - Sylwia Jędrzejczyk

nazwaGłówny Księgowy
imię i nazwiskoSylwia Jędrzejczyk
adresul. Radomska 117, 42-210 Częstochowa
telefon34 366 68 73
faks34 366 68 81
emailsylwia.jedrzejczyk@ck-czestochowa.pl
kompetencjeParafowanie przygotowywanych i opracowywanych przez siebie dokumentów.
Prowadzenie ewidencji księgowej związanej z naliczaniem wynagrodzeń z tytułu: umów o pracę, umów zleceń i o dzieło
Nadzór nad sporządzaniem list płac oraz dokonywaniem wypłat wynagrodzeń,
Nadzór nad gromadzeniem danych dotyczących zmian do listy płacy pracowników
Nadzór nad naliczaniem i odprowadzanie pochodnych od funduszu płac oraz podatku dochodowego od osób fizycznych
Nadzór nad sporządzaniem dokumentów ubezpieczeniowych i przekazywaniem ich do ZUS za pośrednictwem programu Płatnik
Sporządzanie okresowych analiz, informacji, sprawozdań budżetowych,
Prowadzenie rejestru podatku VAT
Sporządzanie deklaracji VAT oraz deklaracji CIT
Ewidencjonowanie faktur Vat
Realizacja całokształtu spraw związanych z księgowo – finansowym i planistycznym funkcjonowaniem Cmentarza
Organizowanie obiegu i kontroli dokumentów pisemnych
Prowadzenie księgowości w sposób umożliwiający ochronę mienia Cmentarza
Nadzorowanie prowadzenia ksiąg inwentarzowych Cmentarza oraz gospodarki składnikami majątkowymi.
Nadzorowanie prowadzenia magazynu Cmentarza Komunalnego
Nadzorowanie gospodarki finansowej, w tym gospodarki kasowej Cmentarza Komunalnego
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu
Zapewnienie prawidłowości zawieranych umów pod względem finansowym
Przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych
Zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań
Analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu miasta, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji Cmentarza
Opracowywanie projektów : planu finansowego, planu inwestycji, zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji oraz zmian tych dokumentów
Obsługa dedykowanego komputerowego programu finansowo – księgowego
Monitorowanie stopnia wykonania planu finansowego
Parafowanie wszystkich dokumentów wywołujących skutki finansowe dla Cmentarza
Sporządzanie bilansu rocznego Cmentarza Komunalnego
Sporządzanie sprawozdań finansowych dla potrzeb Urzędu Miasta
Przygotowywanie zapytań o interpretację przepisów do organów podatkowych
Bieżące śledzenie projektów zmian przepisów finansowych
Sporządzanie sprawozdań Rb-30 półroczne/roczne z wykonania planu finansowego
Terminowe przygotowywanie przelewów z tytułu zobowiązań Cmentarza

 


podmiot udostępniający informację: Cmentarz Komunalny w Częstochowie
status: informacja opublikowana
odpowiedzialny za treść: Adam Franczyk
wprowadzający informację: franczyk ( Adam Franczyk )
osoba publikująca informację: franczyk ( Adam Franczyk )
data wytworzenia informacji: 2010-02-10
data i godzina wprowadzenia informacji: 2010-02-10 15:46:06
data i godzina ostatniej zmiany: 2012-03-19 09:14:00
data i godzina ostatniej publikacji: 2012-03-19 09:14:05